Korinter och lejon.

Igår hade jag verkligen en svacka. Den kom helt utan förvarning. Det är då man har världens bästa att gråta ut hos.

Nu har jag haft min första muntliga tenta. Jag var såklart aspissnervös, darrade ofrånkomligt tydligt på rösten och kände mig lika behaglig som en kvinna i klimakteriet. Men det gick ju faktiskt vägen. Så nu firar jag med att baka in min nya lägenhet. Det blir scones naturligtvis.

Imorgon håller jag tummarna för att Emelie kommer hit och umgås. Det vore toppen!

"Vad har jag att ge dig,
som ingen annan har?
Jag är ingen särskild,
medan du är underbar."

Kommentarer
Postat av: eileme

jag gör det. men jag kan ej sova över!. balle på det! men jag kommer direkt efter jobbet! käääääärlek!

2007-11-05 @ 17:34:22
Postat av: Karro

HURRAHURRAHURRA!

2007-11-05 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback