Nyhetsmorgon.

Jag tycker verkligen att det är skönt att gå omkring på morgonen, har gott om tid på sig och låta Nyhetsmorgon stå på i bakgrunden. Det är något speciellt med Nyhetsmorgon. Kanske är det för att de på något sätt lyckas få det att se mysigt ut att gå upp jättetidigt, sitta i en soffa och debattera och lyssna på fräsig livemusik.

Idag har jag bara föreläsning mellan 10.15 och 11.45. Det känns faktiskt jättebra.

Jag känner ett starkt behov av att prata med Jonna. Det känns så längesen samtidigt som det inte alls känns längesen vi satt överallt och ingenstans och skrapade trisslotter.

Jag har i allafall fått en tid hos min tyska läkare. Hon ska ta bort min monsterleverfläck - hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback