Hög femma, Jonna!

Kommentarer

Postat av: Jonna

Jag kan berätta nåt som gör vem som helst glad, iaf mig. Igår köpte jag en ny kaffekokare, pappa tyckte jag skulle slå till med en riktigt BRA kaffekokare. Under min lunchrast besöker jag elektronikaffären och hittar till min stora glädje en kaffekokare som man kan programera!! Mitt kaffe görs nu alltså automatisk varje morgon 7.30. Jag tror ingen kan förstå min glädje när den började puttra lite mysigt imorse. Det är lycka det. En automatisk kaffekokare.


2009-01-27 @ 08:34:45

Jag kände att det var värt att lyfta fram den här kommentaren lite extra, eftersom den faktiskt gjorde mig glad. Underbart! En BRA kaffekokare! Prisa gud, som min syster skrek när jag och pappa hade plockat svamp.
Det känns som det ligger i Kjelles blod att välja bra saker. Okej, nu var det ju inte han som valde men det var trots allt han som betonade vikten av att det skulle vara en riktigt BRA kaffekokare. Härligt Jonna! Jag menar, i Kjelles bar finns det minsann inget skräp. Där är det  riktiga shakers och iskrossare som gäller. Min största gåta nu är bara: Jonna vad ska du göra med alla dina poäng du samlar på ditt franska ica-kort? Jag antar att du har ditt lilla kök fullt med äckliga kex som gett dig höga poäng och att du har stenkoll på alla poängvaror för veckan. Tell me, ska vad ska du köpa nu?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det gör mig ännu mer lycklig att du inte glömt mina poäng. Det var givetvis det första jag också tänkte på. Jag har kanske dessutom inte berättat om espressomaskinen som jag fick?! Jag samlade tydligen omedvetet poäng på min bank?! Och kunde lätt plocka ut en espresso där då jag hade samlat ihop 20 000 poäng. Har till och med poäng kvar som jag suger lite på. För att återgå till matpoängen så samlar jag nu till en ny dvd. Kjelle skulle inte gilla dvdn som jag har nu och jag hoppas att kunna byta tills han kommer, en surprise så att säga.

2009-01-28 @ 23:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback