Kom ihåg mig.

Kommentarer

Postat av: Jonna

Det gör mig ännu mer lycklig att du inte glömt mina poäng. Det var givetvis det första jag också tänkte på. Jag har kanske dessutom inte berättat om espressomaskinen som jag fick?! Jag samlade tydligen omedvetet poäng på min bank?! Och kunde lätt plocka ut en espresso där då jag hade samlat ihop 20 000 poäng. Har till och med poäng kvar som jag suger lite på. För att återgå till matpoängen så samlar jag nu till en ny dvd. Kjelle skulle inte gilla dvdn som jag har nu och jag hoppas att kunna byta tills han kommer, en surprise så att säga.


2009-01-28 @ 23:48:25

Fantastiskt! En dvd, Kjelle kommer ju bli ruinerad när han måste uppgradera hela sitt boende hemma på Harvgatan för att hänga med i din takt. Det kan inte vara lätt att vara din far, Jonna. Men som sagt: jag tror han uppskattar din prylmedvetenhet.
Alla poäng alltså: 20 000! Hur samlar man poäng på banken? Får man1 poäng för varje inkasserad miljon? Jonna, glöm inte bort att jag ska få tio procent om du någon gång blir rik på riktigt. Och jag ska vara huvudgäst på ditt bröllop också. Sen är jag nog ganska nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback