Ny vecka, nya fikapauser.

Det där med att lyckas pricka in helt fel tid på gymmet. Jag borde införa mina halv-åtta-pass igen. Då är det bara idioter där, dvs jag och typ en till. Med andra ord ytterst få personer. Idag när jag glider in efter nio möts jag av ett helt jävla dagis i omklädningsrummet. Barnen var åtminstone söta, vilket gjorde det hela lite enklare att acceptera. När jag sedan kommer ut i själva gymmet möts jag av halva poliskåren. Självmord, anybody? Jag hatar inte att träna, men jag hatar att träna med tusen människor runt omkring mig. Det är då man förstår varför stadtium gör reklam för snygga träningskläder, varför det är ballt med en rosa vattenflaska och varför man inte ska träna så hårt så att man svettas som en gris. Men jag förträngde allt detta och vred upp "Mmmbop" på min mp3spelare.

Snart ska det grupparbetas. Jag känner att det kommer bli en succé. Vi har nämligen fattat det kloka beslutet att sitta i F-huset, (för er som inte vet; i en kafeteria och för er som vet; i en kafeteria). Där finns mycket gott att äta och mycket trevligt att distraheras av. Låt oss kalla det studiero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback