April april...

Årets första riktiga vårdag. Första april dessutom: det närmsta  jag har kommit att bli lurad idag var när jag pratade med Emelie och hon sa att hon hade tänkt lura mig men kunde inte. Eller jag antar att jag inte blivit lurad, i så fall har jag missat hela grejen. Och det är ju, kul?

Har varit ganska organiserad idag: jag och Teresa tog tag i våra sista intervjuer, försökte oss på något som skulle likna en analys och tog oss sedan friheten att grupparbeta på distans efter lunch. Om det inte hade varit så förbannat långt och så dåliga förbindelser hade jag åkt till Hjo. Såklart.

Istället promenerade jag runt sjön, gymmade lite och pratade med Jonna om vår framtida semster (alltså i sommar). Jag måste kontakta min slashas till bror för en lite tydligare bekräftelse på om de ska med eller inte. Eller det kanske är bättre att kontakta Carin för ett utförligare svar?  Eller båda två? Anyhow, jag SKA ta tag i det där. Så vi kan boka billiga flygbiljetter och ha något att se fram emot.

Nu ska jag göra mig anständig, öppna ett worddokument för att stilla det dåliga samvetet och sedan klippa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback