Förlåt Frida för att jag inte uppdaterar - här en dag ur min intressanta levnad!

Numera har jag bruna ögon. Eller åtminstone bruna linser. Teresa tycker att jag ser otäck ut. Jag tar det som en komplimang.

Metodkursen har gått ifrån att ha varit en disaster till att bli produktiv. Statistik är ganska underhållande ändå. Teresa och jag konstaterade med glädje att förmiddagen gått så fort. Man hinner inte ens tänka på mat.

Just nu shoppar Johanna och Kristoffer nere i stan. Jag är inte bitter, kan hända att statistik är underhållande, men inte underhållande. Men jag får ju träffa dem sen - vi ska grilla (vart tog solen vägen?) och umgås. Det ska bli riktigt riktigt roligt. Om det inte vore för att jag hade moral och gått omdöme skulle jag ha "indoktrinerat"  (som Teresa sa) min syster till alkoholen vid ett sådant här tillfälle. Jag tror det var ordet "introducera", som hon sökte. Men som sagt: jag är god syster.

Imorgon bär det av till Gnosjö för lite påskfirande. Ich freue mich schon. Ska bli fantastiskt att äta familjen ur huset.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack, nu räddade du en del av min dötid medan spaghettin kokar! ;)

2009-04-08 @ 18:17:07
Postat av: Jonna

sup johanna bakom dörren

2009-04-09 @ 00:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback