Jag ska till Göteborg!

emelie säger:

jag måste sätta mig och plugga nu

annars kommer jag skära mig i armarna

im sorry

Karolina säger:

Oj.

Då tycker jag att du ska plugga

emelie säger:

ja. jag också.

blir sååå tråkigt annars.

Karolina säger:

Ja faktiskt.

emelie säger:

men vi hörs imorgon eller dyl

PUSSEN!

Karolina säger:

Det är så dyrt med rakblad.

Ja det gör vi!

PUSSPUSSPUSS

emelie säger:

och plåster

speciellt om man vill ha fräsiga plåster med bamse på, och det vill man ju

Karolina säger:

Ja.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hej :)

Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och José!

Postat av: gissa vem

alltså. här hänger man tydligen ut sina suicidala vänner... (jag kan ej vänta tills du kommer- skynda)

2009-04-20 @ 22:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback