Den nya bloggen kan dröja...

...men jag kan ju alltid börja här åtminstone.

Igår kväll fortsatte vi att pyssla om vår idylliska tillvaro. Handlingskraftiga och på gott humör besökte vi bland annat blomsterlandet och Willys. Jag älskar blomsterlandet. Jag ska spendera mycket pengar där. Efter en upplyftande joggingtur (läs: Kristoffer svor och jag svettades som en gris) bestämde vi oss för att laga äppelkräm. Fråga mig inte varför, men jag kände att äppelkräm kunde vara en bra sak. Och det blev det. Kvällens mys innefattade att läsa gamla sagor, som jag skrev när jag gick i ettan. Mycket läsvärda och fint illustrerade. Man kan lite misstänka att det stod reeeetard i pannan på mig. Och mycket riktigt hittade vi ett foto på mig där jag såg minst sagt efterutvecklad ut. Detta kort utgör nu en del av kungafamiljen på kyIskåpet. High five!

Idag har vi städat lite halvhjärtat. Mest för att kunna släppa inte lite folk imorgon.
Det ser jag fram emot!

Om diskmaskinen ändå vore färdigmonterad, som jag sa.
Jag kan diska, svarade Kristoffer.

Kommunikationen fungerar väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback