Om Frida fortfarande läser blir hon glad...

...för här kommer till slut ett inlägg. Sommaren har gått alldeles för fort, jag har jobbat alldeles för lite och framtidsångesten har inte gått över. Hurra! Men imorgon flyttar jag, eller idag, eller både och. Det ska minst sagt bli spännande. Som mamma sa: "att flytta ihop handlar om att kunna ge och kunna ta, eller mest ge kanske" och pappa fyllde i "mest ge, fakitskt". Hur som helst, jag kommer bara ta.

På tal om framtiden så fördrev jag tid med att spå igår. Min syster hade fått någon trovärdig kortlek från tidningen "Frida". Jag kommer uppenbarligen både lyckas med c-uppsatsen OCH bli rik. Men det kommer ta tid.

Min nyagamla pepp-låt är "Dressed for success". Det började med att jag drog igång den när jag jobbade eftermiddag på Hemköp. Jag har så många fina skjortor att välja mellan. Och man känner sig jävlig klädd för framgång när man cyklar till jobbet.

Nu säger jag: på återseende. Vet inte när jag kommer vara handlingskraftig nog att skaffa internet.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag gav nästan upp! :P

2009-08-13 @ 14:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback