Never went to church.

Gårdagen blev fantastisk. Jag bedömer Fridas bilkörning som stabil, trots hennes invändningar mot att följa vägskyltar. Förresten: vem kom på stoppskylten?

Filmen vi tittade på igår var tysk i många avseenden: för det första pratade de tyska, för det andra var hela handlingen skum och för det tredje innehöll den groteska sexscener. Samtidigt var den väldigt tragisk och bra på något tyskt sätt. Det där med att analysera film är inte min starka sida. Jag brukar ju inte ens kunna se en hel film. Men igår somnade jag minsann inte: det fanns morotskaka.

Idag har jag varit effektiv: tränat, föreläsning, lagat mat, möte med tyskan, pluggat.

En bra låt låg gömd i min mp3spelare.

Kommentarer
Postat av: Rutger Gunter

Var gärna lite mer nogrann nästa gång du publicerar. Upptäckte många vårdslösa språkfel och sådan oaktsamhet gällande det svenska språket irriterar mig fruktansvärt.

2009-02-04 @ 18:58:02
Postat av: Frida

Samtliga passagerare överlevde, jag nöjer mig så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback