Tentan med t.

Igår hade jag den jobbigaste tentan någonsin. Helt sjuka frågor - det kan finnas ett samband med att jag övat för lite men när jag analyserar såhär i efterhand känns det inte som att det var pga. för lite kunskap som allt gick åt skogen. Det var konstiga frågor. Heja mig, jag låter som en hjärndöd högstadieelev som vill få en klapp på axeln för att man överhuvudtaget dyker upp vid provtillfället.

Dagen följdes upp av många aktiva inslag, som träning och matlagning och tvättning. På kvällen blev det en rackarbajsarfest hos Teresa. Jag sjöng med till "Ice ice baby" och tog mig ända till Sivans. Debut för i år, och ja det var trevligt. Fastnade i politiska diskussioner, trängdes på dansgolvet och hade en helkväll helt enkelt.

Idag har jag cirkulerat mellan soffan och kylskåpet med en avvikande tur till Josefs. Maria bjöd på bullar och Frida fixade coca cola. Många härliga inslag i en regnig söndag. Jag sjunger: "It's such a good day for dying".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback