Som man ropar in i skogen, ekar det tillbaka.

Tillbaka i Växjö. Jag kan inte rå för det, men svenska med tysk brytning är väldigt svårt att ta på allvar. Särskilt i kombination med ett svulstigt kroppsspråk.

Jag känner mig ytterst tillfredsställd idag. När jag kom tillbaka upptäckte jag nämligen till min stora glädje att diskbänken var lite smutsig. Så jag fick nöjet att torka den. Med rengöringsmedel och allt. Finns det något behagligare än att se resultatet, en skinande diskbänk, efter en kvarts torkande? Jag tycker verkligen att det är fantastiskt, på riktigt. Lika fantastiskt som jag tycker att det är obehagligt när någon annan lämnar spår av små vattendroppar efter disktrasan. "Akta dig för sånt", som mamma sa. Och syftade inte på att lämna vattendroppar på diskbänken.

Nu skickade Kristoffer ett klipp från nyhetsmorgon där de intervjuar någon nykompling. Jag dör: han tror du att han är gud. Dessutom verkar han gå på något olagligt. Nej, jag orkar inte lägga upp det.

Ikväll: tysk filmafton!

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHA nordpolen-snubben. han är så full of himself att han antagligen skulle fortsätta vara överlägsen om man dödade honom, stoppade upp honom med bomull och hängde honom på väggen. pucko. i say.

2009-02-03 @ 19:34:28
Postat av: emelie

HAHA nordpolen-snubben. han är så full of himself att han antagligen skulle fortsätta vara överlägsen om man dödade honom, stoppade upp honom med bomull och hängde honom på väggen. pucko. i say.

2009-02-03 @ 19:37:44
Postat av: emelie

HAHA nordpolen-snubben. han är så full of himself att han antagligen skulle fortsätta vara överlägsen om man dödade honom, stoppade upp honom med bomull och hängde honom på väggen. pucko. i say.

2009-02-03 @ 19:37:44
Postat av: emelie

HAHA nordpolen-snubben. han är så full of himself att han antagligen skulle fortsätta vara överlägsen om man dödade honom, stoppade upp honom med bomull och hängde honom på väggen. pucko. i say.

2009-02-03 @ 19:39:21
Postat av: emelie

HAHA nordpolen-snubben. han är så full of himself att han antagligen skulle fortsätta vara överlägsen om man dödade honom, stoppade upp honom med bomull och hängde honom på väggen. pucko. i say.

2009-02-03 @ 19:39:40
Postat av: emelie

HAHA nordpolen-snubben. han är så full of himself att han antagligen skulle fortsätta vara överlägsen om man dödade honom, stoppade upp honom med bomull och hängde honom på väggen. pucko. i say.

2009-02-03 @ 19:39:41
Postat av: emelie

HAHA nordpolen-snubben. han är så full of himself att han antagligen skulle fortsätta vara överlägsen om man dödade honom, stoppade upp honom med bomull och hängde honom på väggen. pucko. i say.

2009-02-03 @ 19:39:42
Postat av: Karolina

Haha! JA! Så sjukt självgod och korkad. Inte en bra kombination...

2009-02-04 @ 09:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback