Du går genom stan, som om ingenting hänt, lika vardagligt snygg som igår.

Jonna- säger:

shit mitt kaffe alltså

det är den bästa maskinen jag har ägt

pappa är givetvis avundsjuk och måste ju köpa en likadan

kaffet blir dessutom svingott!

PLUS att jag har fått en I love NY mugg att dricka ur

jag är så lycklig på morgonen att jag idag inte ens bryr mig om att hela frankrike strejkar så jag kommer gå till jobbet

jag kommer studsa fram bland alla svärande fransmän

OJOJ nu lyssnar jag på varning för ras också

ah sen kan du lyssna på stereophonics -have a nice day! det kan bli vår nya morgonlåt!!

på distans

JAG SAKNAR DIG!!!

det känns lite som att jag pratar med mig själv, fast jag liksom tänker dina svar i huvudet

tänk när nån av oss dör, det kommer nog vara den värsta dagen någonsin

nu måste jag skriva nåt efter det för jag inte vandra ut i den franska trafiken med det som min sista mening

ah nu skrev jag nu nåt, det borde väl räcka?

japp japp

nämen så att ha en bra dag då!

ah fast vi behöver inte säga hejdå än, jag har inte sminkat mig än...kan ju inte slita mig från kaffet

ah okej hejdå då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback