Graceland.

Lördag: som vanligt sover jag inte länge alls. Vaknade vid halvfyra och tänkte svordomar men blev avbruten av en förfärlig rethosta. Så jag drack vatten och hörde hur folk antingen kom hem eller gick från fester. Det lät så hemtrevligt i dörrarna att jag först trodde att klockan var mycket, typ sju. Jag somnade hur som helst om och vaknade utvilad, utan huvudvärk och kräkkänslor. Jag hittade mitt förnuft någonstans igår och gick hem mitt i mellanfesten, efter tappra försök att höja min rolighetsfaktor med minus ett genom att dricka chapel hill.

Rockabillysittningen var ändå trevlig. Jag har engagerat mig för hela mitt liv nu - liksom stillat det dåliga samvetet för att jag är en usel föreningsmänniska. Jag gjorde fina namnskyltar på pastellfärgade lappar, eller ja fina och fina. Jag hjälpte till att duka, Dessutom stod jag i garderoben och sa välkommen och hängde in jackor. Fantastiskt.

Idag överväger jag att GÖRA köttbullar. Känns en smula overkill - men vad ska man göra en hel lördag när man mår bra liksom?
Två små smakprov från gårdagen:


Kommentarer
Postat av: Clemens

Gud va snygg du är! Jag saknar dig! Kom och kyss min mun röd!

2009-01-24 @ 19:43:24
Postat av: emelie dör

kom ge mig kroppen, kom ge mig allt som du har!

2009-01-25 @ 20:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback