Heartbeats.

Nu sitter jag här - förbannad och tvär. Nej det gör jag inte. Har bara den väntade tröttheten hängandes över mig. Det är ju jag som vaknar före sju, med en flaska vin i blodomloppet, går till gymmet och försöker plugga. Man kan liksom inte förvänta sig att jag ska vara helt harmonisk en sådan dag.

Dessutom färgar jag håret. Ännu en dum idé - det har en konstig brun färg just nu. Hoppas att det bli bättre när jag sköljer ur det. Om jag har otur blir det en vacker fläck på mitt badrumsgolv också. Att jag ska veva så med armarna.

Lyssnar på gamla godingar, har för dagen lämnat min åttiotalsyra. Den är inte så uppskattad.


Kommentarer
Postat av: em to the lay!

wä! <3

2009-01-09 @ 14:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback