Lasagne.

Vad heter sjukdomen när man inte kan kontrollera vad man säger? När man häver hur sig fula ord i alla möjliga sammanhang? Att fräsa "fuck face" under föreläsning känns hur som helst ytterst olämpligt.

Jag lyckades vika min nagel bakåt precis, genom att dänga in den i ugnen. Även det känns onödigt och en smula olämpligt. Konstaterade samtidigt att det i princip är onsdag för mig idag, eftersom jag haft en sådan offerhelg och inte gjort annat än vardagssysslor: typ pluggat, ätit och tränat. Och om det princip är onsdag, borde jag med rätta kunna åka till Kristoffer imorgon...

Om man skulle ta och bli lite positiv. Det är inte lätt, kompisar, att vara positiv  när utgångspunkten är negativ och vädret gör en självmordbenägen och Växjö känns som den innersta cirkeln i helvetet. Okej, det där var en smula överdrivet.

Jag är ganska glad ändå. Fick lasagne nyss, till exempel. Det gör mig glad.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag kan berätta nåt som gör vem som helst glad, iaf mig. Igår köpte jag en ny kaffekokare, pappa tyckte jag skulle slå till med en riktigt BRA kaffekokare. Under min lunchrast besöker jag elektronikaffären och hittar till min stora glädje en kaffekokare som man kan programera!! Mitt kaffe görs nu alltså automatisk varje morgon 7.30. Jag tror ingen kan förstå min glädje när den började puttra lite mysigt imorse. Det är lycka det. En automatisk kaffekokare.

2009-01-27 @ 08:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback