Silent running.

Herre, vad trött jag är. Idag har varit en så effektiv dag att det kändes tacksamt att komma hem. Jag har sedan åtta imorse hunnit: träna, gå till Teresa, pluggat, åkt till stan och kommit hem. Vad mesigt det lät nu i efterhand. Det var väl ingen elitprestation direkt. Men ha i bakhuvudet att jag inte fick upp mitt cykellås idag. Alltså: jag har gått och gått och gått.

Imorgon är det tenta och jag har kommit in i stadiet där jag bara vill ha den nu nu nu, så jag liksom slipper sitta och ha dåligt samvete över att jag inte pluggar mer. Håll alla era tummar för att det går bra!

Gjorde lite fräsiga inköp idag, som jag förmodligen kommer ångra. Känner på mig att det var klädeplagg som såg asbra ut i provhytten men som kommer accentuera alla mina dåliga sidor när jag väl ska använda dem på riktigt.

Ikväll kommer Julia till staden. Happy times, jag hoppas på en skymt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback