Swing för hyresgästföreningen.

Dagen har börjat lite för aktivt. Förresten så lyckades jag somna fyra timmar igår på dagen. Cribs weekend alltså. I'm so happy. Men idag har jag som sagt varit aktiv. Gick till gymmet i gryningen och upptäckte när jag tränat färdigt att jag har ont i bröstkorgen, fast i lungorna liksom. Teresa har fått höra mitt gnäll hela förmiddagen. Trots min hypokondriska smärta orkade jag shoppa för alldeles för mycket. Happy times. Det var inget onödigt faktiskt, eftersom jag behöver ALLT.
Idag börjar den nya terminen. Det känns mest: jaha. Det löser sig och så vidare. Ska försöka fjäska mig ifrån ett seminarium vecka sju så jag kan åka till fjällen. Jag gissar på att jag kommer straffas med en tregångersåjobbiguppgift.

Nu lite vila före terminens första föreläsning. Ge mig kraft och lycka, som prästen sjöng på konfirmationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback