Äppelknyckarjazz.

Att vispa creme fraiche fluffigt för hand är omöjligt. Och ändå försöker jag - VARJE GÅNG. Det säger ju uppenbarligen mer om mig än om det jävla receptet.

Igår blev jag bjuden på mat av pappa. Det var såklart  ytterst trevligt och jättegott. Mozzarellapizza är grejen.

Förutom att ha snorat mer än tidigare, har jag idag yckats sitta av en föreläsning, lusläsa betygsgränser och kasta iväg ett mail till en föreläsare. Nu är det krig, höll jag på att säga. Men det fattar ju alla som känner mig: jag krigar inte. Med konflikträdslan som bästa vän, ställer jag på sin höjd en fråga. Och håller tummarna för svar.

I eftermiddag ska jag göra det jag är så dålig på, men som alltid ser så ambitiöst ut att jag tänker att jag vill göra likadant. Ni vet: plugga i bibblan. Kanske kommer jag dit men termos- och fruktnivån kommer jag aldrig uppnå.

Åhå, jag lyssnar tydligen på ALLT!


Kommentarer
Postat av: Jimbo

Hahah! jag gillar verkligen att alla hytter med näven i videon. Det är så 1940!

2009-01-22 @ 18:57:13
Postat av: Anonym

Handlar denna konflikt om fjällen möjligtvis? =)



Jag har länkat till din blogg på min o eminas blogg, hoppas det är ok?! Du får gärna göra det samma om du vill. ;-)

2009-01-22 @ 20:36:14
Postat av: Karolina

Haha, nej faktiskt inte. Jag ska länka om jag reder ut hur man gör. Var ett tag sen! :) Men nu ska jag sova!

2009-01-22 @ 23:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback