Grillning och boxvin.

Jag kommer av mig i bloggandet när jag har sällskap. Man får väl ta det som ett gott tecken antar jag?

Kristoffer har varit här sen i söndags och skämt bort mig. Men idag kallade verkligheten och den bristande kollektivtrafiken på honom. Hur som helst så var söndag en förvirrad dag. Efter en lagom utekväll i lördags vaknade jag såklart runt sjusnåret söndagmorgon. För en gångs skull blev jag glad på riktigt, eftersom jag fick se starten på Vasaloppet. Tyckte dessutom att jag kände mig oförskämt pigg så jag gick runt och pysslade, diskade, torkade diskbänken (såklart) och duschade.

Sen  var tanken att jag skulle "vila lite" framför tvn.
Vid tolv slits min sömn i stycken av min ringsignal. Nej, jag sov inte. Nej, du väckte mig inte. Nej, jag kollar på Vasaloppet. NU var jag åtminstone vaken, trodde jag. Nästa gång jag kommer till medvetande är när det ringer på min dörr. För andra gången. Jag rusar upp, och där står Kristoffer. Är klockan tre redan? Nej, jag sov inte.

På kvällen somnade jag gott, trots en hel dags sömn. Jag tror jag tog igen allt jag missat den senaste veckan.

Veckans bästa: jag klarade dödstentan och årets första grillkväll.

Kommentarer
Postat av: Jonna

nae assa dom dar chipsen hette ju cream cheese? det maste vara samma DU MASTE TESTA!!! JAG MASTE HA!!! Tank vilka underbara kvallar vi har delat med dom chipsen! Du ar skyldig chipsen att chirra detta nu.

2009-03-05 @ 15:31:43
Postat av: Karolina

Hette dom inte sourcream cheese?

2009-03-05 @ 15:49:53
Postat av: Kristoffer

Jag älskar dig!!!

Trots att du inte är vaken när jag kommer och trots att det blev en blåsig första grillfest så hade jag jättetrevligt ändå. Det och att du var sur hela tiden då..fniss. Förstår det när jag är i närheten. BLir lätt så..

Postat av: Karolina

Jag kan tyvärr inte kontrollera mitt pubertala humör. Särskilt inte när du är i närheten, moahahaha.

2009-03-05 @ 16:32:40
Postat av: Carin

Grattis till tentan! Skönt att du klarade den! Kramar

2009-03-05 @ 16:42:31
URL: http://caremi.blogg.se/
Postat av: Frida

Och du klarade den också såg jag! Yes, vi är otroligt grymma... ärligt talat fattar jag inte hur det gick till för min del, måste upp och hämta tentan, snarast!

Jag visste att jag inte var den ende utan större Pizza Hut erfarenheter, tror även sofie i klassen är på vår sida!

2009-03-06 @ 08:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback