Bright morningstar.

Ytterligare en lagom lördag i Växjö. Jag vaknade relativt utvilad och kände hur effektiviteten grep tag om mig. Så jag började städa kylskåpet. Ja, ni läste rätt. Det var en befriande känsla att diska lådor och hyllplan och torka med en citrusdoftande trasa. Happy times. Efter detta handlingskraftiga inslag i lördagmorgonen fortsatte jag med att städa, skriva inköpslista och cykla till Willys och handla. Och nu sitter jag här och har musikutbyte med Kristoffer. Det känns som på den gamla goda tiden. Det är fan att jag inte har hans högtalare. Då skulle även jag kunna störa mina grannar.

Jag bara måste - en kort version av låten. Kan inte hjälpa det, men jag älskar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback