12 done, 3 to go.

Jag känner att hela min tillvaro kretsar kring min b-uppsats, därmed också min blogg. Det blir lätt så att man enbart ägnar sig åt det som är livsupprätthållande och att skriva uppsats, när det är maj och man läser statsvetenskap. Dessutom blir man sockerberoende på kuppen. Slutsats: uppsatsskrivande leder till fetma och magsår.
Men det går framåt. Jag ska verkligen inte klaga. Alla studentintervjuer är gjorda och sammanfattade. Bara tre lärare kvar att intervjua.

Nu ska jag stimulera mina hjärnceller med lite bittert sällskap och rosévin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja heja dig me! Det kommer säkert gå finemang med uppsatsen! Mmm, nu blir man ju sugen på rosévin. =)

2009-05-14 @ 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback