Das war's.

Nu får det duga. Uppsatsen blir inte bättre av att vi sågar den ytterligare några timmar. Det ska bli så skönt att bara vara ledig i helgen. Att inte kunna göra något lite bättre än vad det kan bli. Hurra!

Det slog mig att jag åker till Bonn nästa vecka. Jag borde växla pengar och se över min garderob. Det vore fint att klä sig lite anständigt. Åh, det ska bli så roligt att hälsa på Maria. OCH det ska bli roligt att åka till Tyskland. På tal om Tyskland så har jag precis införskaffat skönlitteraturen inför C-kursen i höst. Faust, Nathan der Weise und so weiter und so fort. Om inte annat känns det bra att i alla fall känna på böckerna.

Nu känner jag för att häva i mig en låda vin, eller i alla fall något glas. Det är vid sådana här tillfällen man skulle bott i Paris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback