Han som hellre köper te...

Jag tycker om vår handledare. Ja, det gör jag. Han är ytterst sympatisk.

Har jobbat med b-uppsatsen idag. Vi ser ljus i mörkret så att säga: vår teoretiska anknytning är bra, vi kan skita i hela surveyundersökningen och vi har införskaffat oss intellektpoäng genom att låna onödigt många böcker på biblioteket. Hurra.

Kom precis hem från en mindre lyckad simtur. Motionsbanan var överbefolkad av medelålders feta kvinnor, vilket satte stopp för min glamorösa simteknik. Det hela slutade med frustration och en inspektion av äventyrsbadet. Där var det bedydligt luftigare och jag kände glädje när jag begav mig ut i "forsen". Den är bara igång en gång i timmen så jag hade fantastisk tur som fick möjlighet att krydda min vardag med lite äventyr. Teresa blev alldeles omskakad.

Imorgon är det finsittning. Jag får väl försöka att vara lite fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback