Söndagsnöje.

Dagen slutade över förväntan igår. Efter att ha befunnit mig i dvala mellan sex och halv nio, tvingade jag mig upp ur sängen. Mest för att ställa in kvällsmaten i kylskåpet. Annars hade jag nog somnat för natten. Jag upplyste Frida om mitt miserabla tillstånd och resultatet blev en kvällspromenad och lösgodis. Sen satt vi och njöt av lördagkvällen framför tvn. Dessutom diskuterade vi ungdomsböcker och läslusen och blev på ytterst gott humör. Jag tackar för en trevlig afton.

Idag sov jag till halv tio! HURRA! Så idag är jag pigg, faktiskt. Joggade runt trummen med en innesko i varje hand. Det såg jättetöntigt ut men min plan var att jogga till gymmet. Och där blir det ju nackskott om jag använder utomhusskor inne. En trevlig man ropade "bra joggat" på willys parkering. Han tyckte nog att jag var en tjockis.

Kommentarer
Postat av: Frida

Halv 10! Det är ju fantastiskt! :)

2009-05-10 @ 13:54:03
Postat av: Karolina

JA DET ÄR DET!!

2009-05-10 @ 14:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback