Stracciatella.

Idag vaknade jag halvsju av att det regnade mot mitt fönster. Det var gemytligt, bortsett från den tidiga timman. Jag var faktiskt trött. Men jag gick upp ändå, åt frukost och kollade på ytterligare en debatt inför euparlamentsvalet. Fast nu är det försent, har redan lagt min röst.

Sitter och läser igenom uppsatsen en sista gång. Det är märkligt att man efter 100 gånger fortfarande hittar stavfel, konstiga meningar eller ord som saknas. Hur kan man ha missat dom alla andra gånger man tycker att man lusläst skiten? Aja, whatever.

Funderar på att fly mitt tomma kylskåp hem till Gnosjö. Och glöm inte bort: på lördag fyller jag år. (gjorde för övrigt ett quiz på facebook om vilken glassort jag är, blev stracciatella och fick en hel analys av mig själv i och med detta - jag är uppenbarligen rädd för att vara ensam) Så kom ihåg min födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback