Woho!

Vilken dag! Jag tror jag ger mig själv en klapp på axeln. Uppsatsen börjar likna en uppsats, åtminstone i antal ord. Jag har lyckats springa runt Växjösjön utan att stanna. Jag har sagt upp min lägenhet och ringt försäkringskassan. Dessutom har jag fått iväg några viktiga mail samt fått svar på att jag är först i kön till den lägenhet jag vill ha. HAPPY TIMES! Jag glömde nästan: jag har städat och ätit lagad mat också.

Ikväll ska jag se Movits på Stallarna. Det ska bli fenomenalt. Jag utgår ifrån att de är toppen live. Annars blir jag besviken. Jag ska ha dansvänliga skor.

ÅH VAD JAG ÄR PRODUKTIV!


Kommentarer
Postat av: Carin

Heja, Karro, vilken dag! =) Well done!

Nämen, vart ska du flytta? Eller bara byta lägenhet kanske? Eller kanske t.o.m samboskap på g? ;-)

Kramar

Postat av: Frida

Gött jobbat!

2009-05-20 @ 16:57:11
Postat av: Karolina

Samboskap it is! Vi ska flytta till teleborg. Typ jämte campus. Woho!

2009-05-21 @ 10:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback