Nödställd i stople

Veckan har fortsatt sin gilla gång i sysslolöshetens tecken. Men kom ihåg vänner: "Sysslolöshet är inte att inte göra någonting alls - det är att ha möjligheten att göra vad man vill." Ehm, det finns bara en liten liten hållhake. Den ej så goda ekonomin. However, i helgen ska jag ta tag i mitt liv.

Igår gjorde jag en utflykt med fader och broder. Denna resa utanför Gnosjö kommuns gränser resulterade i nya skidkläder. Jag ska inte beskriva min totala lycka över ett utmärkt skidställ för längdskidåkning. Jag skulle ju kunna framstå som verrückt. Mums konjunktiv två.

Är det någon mer än jag som skulle vilja ha ett diplom för genomförd utbildning av nödställd i stolpe?

Komiken är brutal.



Kommentarer
Postat av: emelie

ich habe die neue rote GLASÖGONEN!!! jag ser tokig/störd ut. weiii saknar saknar saknar

2006-12-02 @ 15:02:55
Postat av: emelie

ich habe die neue rote GLASÖGONEN!!! jag ser tokig/störd ut. weiii saknar saknar saknar

2006-12-02 @ 15:05:24
Postat av: emelie

ich habe die neue rote GLASÖGONEN!!! jag ser tokig/störd ut. weiii saknar saknar saknar

2006-12-02 @ 15:05:50
Postat av: Anonym

oj

2006-12-02 @ 15:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback