Sei dabei

Ach du Lieber. Ich hab' Stress mit 'm Nachbarn.

Eller nej det har jag inte. Alles geht mir gut och Berlin fortsätter helt enkelt att vara echt Klasse. Men sanningen att säga så saknar jag min mama min papa och mina syskon allt mer. Och när jag pratade med fader Glad häromdagen sa han att de saknade mig och ser fram emot min hemkomst. Det värmde som latten i strupen.

Mina framtidsplaner är inte särskilt storslagna. Mitt förslag om att inte göra någonting innan jul stöddes förvånansvärt nog av pappa. Det är nog bara för att jag har varit borta så länge. Eller längre än vad han är van vid, um genauer zu sein.

Veckan har börjat utmärkt - stadsrundtur med Martina på måndagen. Oh yes, jag har sett Zeughaus och druckit varm choklad gjord på 70 % choklad. (Usch min svenska ist die Hölle nu för tiden. )
Tisdagen spenderades i gympaskorna på gatorna med Lucy och avslutades med en urartad shoppingtur på Rossmann. I like it a lot. På kvällen bjöd Julias föräldrar på laxmiddag - Gud har talat, var omdömet för de måltiden.

Helgen ser ljus ut även den: Freitag - The Whitest Boy Alive och Samstag: La Traviata.

Jag säger bara: Sei dabei.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Förslag på vad Karro kan göra innan jul: Hälsa på Lisa i Skövde. Du har ju inte varit i denna härliga stad förut. Högst välkommen är du! :)

2006-10-26 @ 10:49:15
Postat av: Karrofool

Det tackar jag för! :)

2006-10-27 @ 10:51:00
Postat av: emelej

karro min babe. nu är det ej långt kvar. imorgon ska jag ta min minst sagt elaka kattunge till veterinären som straff. muahahah hon ska få sprutor. hoppas det gör ont. (jag älskar henne egentligen) vill du starta en fotostudio med mig i höst??
kramkalas

2006-10-29 @ 23:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback