Kiss me I'm electric

Freitag ist Breitag ist Feiertag!

Internet kan vara en av de bästa tidfördrivarna någonsin. Det intar lätt platsen efter att äta.

Idag var vi och fikade med klassen på "Kauf dich glücklich". Jag fick nästan lite fredags-fika-med-Björn-vibbar. Här finns dock ingen kladdkaka. Vi var hur som helst mångkulturella och pratade franska, tyska, svenska och såklart ryska. Det var ju lite sista chansen idag att lära sig något nytt. Michael has left the building. Men Lucy har skills och kan säga "Var är era pansarvagnar?" på detta underbara språk. Väldigt användbart kan jag tänka mig.

Ikväll är det Magnet. Es ist ja schon lange her! Kiss me I'm electric. Och vor dem Club är det preparty in der Schule. Das finde ich echt Klasse.

Kom ihåg att hålla rätt på pluralformen av Vogel på tyska. Annars kan det uppfattas som ett annat angenämt ord.

Warst du schon einmal hier in Berlin besoffen?

Kommentarer
Postat av: emelej

oh hilfe. hade precis glömt bort stackars andré från uppsala. höhöh omg vi måste ha skrämt ihjäl honom. hahaha vi är stööörda for real.. ååh vi måste vara i nära anslutning till varandra. annars blir det så himla dåligt...kram

2006-09-29 @ 21:42:25
Postat av: annnapanna

åh, fredasmys med björn, vilka minnen. där försvann nog 25 av de 50 poängen vi skulle ha naturkunskap även biologi.
gick in på hm, där fanns en affich med texten: ich habe ein koffer in berlin - då tänkte jag på dig.
kom och hälsa på sen när du zuhause bist.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback