Du är allt jag ber om.

Ni får gärna skratta åt min misär. Jag har knappt några pengar, ett andrahandskontrakt på en månad och vad gör jag åt problemet?

Jo, jag hänger på låset på Hemköp en söndagsförmiddag med min syster (som för övrigt är ekonomisk och pantar burkar). Väl inne utökar jag min ekonomiska kris genom att köpa hårfärg, 22.90 kronorspäron OCH en jättetrisslott för 100 kronor. Jag tror Jonna har dåligt inflytande på mig. Det var i alla fall en upplyftande känsla tills sista rutan var skrapad. Resultatet av det hela: nu är jag ännu fattigare och kommer se för djävlig ut om ca 20 minuter.

Under den senaste veckan har jag hunnit med massor:
- en fylla på harvgatan (Jonna är min favoritbartender och Kjelle är min favoritgratisbar)
- skrapning av massor av trisslotter
- nakenbad och roddtur
- ett försök till berusning i Jonnas stuga (+ vinst i familjegeni)
- kvalitetstid med Kristoffer (MUMS)
- 2 kräftskivor
- varit fyllechaffis till Mullsjö
- varit bakfyllechaffis till Värnamo

Jag har utöver detta hunnit med att skratta hysteriskt vid ett flertal tillfällen. Life is so good.


Kommentarer
Postat av: jonna

haha jag blir så lycklig

2007-08-20 @ 01:52:22
Postat av: Karro

Blir du lycklig?

2007-08-20 @ 08:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback