Jag har börjat tycka om att sova på rygg

Idag är det Jonnaväder. Jo, det är det. Man vill liksom gå långa, om än motiverade så oplanerade promenader. Man vill sitta i en buske och glo, cykla i branta grässläntar så det kittlar i magen, äta suraband, lyssna på NRJ och gno sönder sina händer när man tvättar bilen. Och så vill man såklart avsluta kvällen med en bakad potatis och en skogsbärscider. 

Eller så är det inte så enkelt att jag bara saknar det underhållningsvärde som ett soligt väder kan frambringa. Det är Jonna jag saknar.  



90271-4

Kommentarer
Postat av: anna

karro min vän, nrj har inte funnits i gnosjö på ett tag nu ;)

2007-01-14 @ 17:00:21
Postat av: Karrobarro

Jag vet det. Jag har inte tvättat bilen på ett tag heller.

2007-01-14 @ 17:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback