GELD.

Jag säger då det. Jag har blivit Gnosjöandan personifierad. Håll i hatten - jag har monterat och packat avloppsluftare i tolv timmar idag. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Och jag vet inte om mina fötter har dött mest under min kroppsmassa eller om mina fingrars livslängd har förkortats ännu mer av alla vassa plastkanter. Jag lämnar det avgörande öppet helt enkelt.

Dagens roligaste: två polacker kom och sökte jobb hos min chef. De kunde ingen svenska och hade fula regnkläder. Jag log vänligt ändå.

Kommentarer
Postat av: emelie

åh nej, fula regnkläder. det borde de ha förstått...
(jag ska aldrig springa omkring i regnjacka mer..)

2007-06-26 @ 22:55:45
Postat av: bratwurst

jag fattarnte att du jobbar så möe,.
du kommer bada i pengar :O och i knurk. som vi alla vet. auf wiederschnitzel

2007-06-27 @ 11:06:38
Postat av: jonna

asså jag skulle vilja att jag nämns lite oftare i denna blogg

2007-06-27 @ 21:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback