Get me away from here I'm dying.

image34
 
Idag är inte den bästa dagen i mitt liv. Jag jobbar dubbelt, solen skiner och jag har inte kunnat sova. Men jag kan ju göra som jag alltid gör. Ignorera att jag hatar mitt jobb, låtsas att det skulle vara obehagligt att sitta i solen och slappa och intala mig själv att sömn är för gamla och sjuka.

Jag ska leva på min kvantitetstid med Emelie ett tag till. Let's be happy and let's be gay. För övrigt har vi inte en enda normal bild sen vårt nationaldagsfirande. ADHD here we come.


Tangerine säger:
är 15 poäng en termin eller är det en halv?

Karolina säger:
Inte en blekfet jewla aning.

Tangerine säger:
KUKEN!


Kommentarer
Postat av: din käse vid fruhstucktischet.

du exploaterar mig alltid.
faen. kom hit nu, jag har en vodka och en dr phil i garderoben.

2007-06-07 @ 15:49:17
Postat av: Karro

Jag har ledigt på söndag och jobbar på att få ledigt på lördag! :D

2007-06-07 @ 21:10:43
Postat av: emelie

jag kom på.. jag är ganska snygg.. det är ju bra

2007-06-12 @ 21:55:40
Postat av: Karro

DET HAR JAG JU SAGT HELA TIN!

2007-06-12 @ 23:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback