Den som lever får se njurar.

Nu har jag varit kvinna nog att lämna bilen på sevice. Det har varit mycket fokus på bilen de senaste dagarna alltså. Delvis eller enbart beror det väl på att jag körde sönder den. Tjohej rakt in i en tiometers trottoarkant. Den mest frekvent återkommande kommentaren från min ödmjuka omgivning har varit "Det händer alla någon gång!" Faen också, jag som alltid hoppats på att få vara undantaget som bekräftar regeln. Jag säger bara tusen tack till Linnéas pappa. Pedagog och bilmekaniker - allt i ett. Och dessutom förfärligt snäll.

Valborg var i alla fall helt i riktlinje med mina önskemål. Lite bärs, bra människor och taxi. Synd bara att det finns vakter som inte insett att ordet trevlig inte är ett sämre ord än något annat.

Arbeit arbeit arbeit. Jag älskar verkligen mina arbetstider.


Kommentarer
Postat av: emelie

lever njurar och tjocktarmen. det är roligt med biologi. man måste bara inkludera ordvitsar i ämnet

2007-05-17 @ 00:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback