Doctor, I've got this feeling deep inside of me.

Jag har en osund förkärlek för tysk musik. Men jag bjuder på det alltså. Inte så jewla pretto.

Sådär ja, nu har jag klarat av tre kvällar av sex. Det är verkligen underbart att belönas med ofrånkomligt kvällsarbete. HA det är jag som är kungen av OB-tillägg.

Idag lyckades jag åtminstone få ledigt 31 maj. Så nu är det fritt fram för en durchmachen-Abend på min födelsedag. Och jag tycker att den bör börja med en god middag på Anna Gretas. Alla är verkligen hjärtligt ihjälkomna den 30:e maj.

I just can't control my feet when I hear the beat.

Kommentarer
Postat av: emmi

dr. beat- i looooove. fast det slår ALDRIG ted, du och jag i en bil till/från öland! i love and miss you desperately!

2007-05-11 @ 12:56:37
Postat av: Karro

Jag saknar dig också. Ted har ja ju überalles ändå.

2007-05-11 @ 21:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback