Satisfaction.

Running through the love parade.

Helgen har verkligen varit den bästa på väldigt väldigt länge. Jag har liksom fått ta del av allt det goda mitt liv kan innehålla. Fredagen var helt enkelt superwunderbar som man hade sagt i Prenzlauer Berg. Det hela började med att jag vaknade halv åtta och var pigg och tyckte att den finurligaste idén ever skulle vara att ringa och väcka Jonna. Men där fick jag - Jonna hade såklart varit upp sen gryningen och svarade efter en halv signal. Vi tog oss en morgonpromenad (underförstått jag gick och Jonna cyklade) och sen solade vi och utövade en mer asocial sida. Detta kompenserades sen med en utefrukost i trädgården, en (b)ilfärd till ambjörnssons och slutligen ett race till Hestra. Jonna är faen bäst.

Kvällen spenderades i Jönköping med ett befogat intag alkohol, goda vänner och en smula dans. Jag säger bara det: jag och hotell Ibis har en speciell relation till varandra. Men jag bjuder på den alltså.

På lördagen bar det av till Linköping för att fira Lucy och Ylva. Det blev en fullkomlig fest, mycket god mat och en mysig promenad med ficklampa. Söndagen var nästan lika harmonisk som en bakfylla på Potsdamer Platz vill jag lova.

You look when you wear it well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback