Was weiß ich?

Tjoho min rygg (och dylikt) är fortfarande helt fucked up. Jag fattar inte. Ge mig massage gud.

Dagen idag gick åtminstone fort. Jag satt i kassan och var übertrevlig PLUS att jag jobbade över. Den bakomliggande orsaken till denna osannolikhet var att en människa hade beställt en planka till 25 personer och inte kommit och hämtat den. Och vi skulle ju stänga. Vad gör man liksom?

Frida är en drivkraftig kvinna och ringde runt till halva Sverige för att få tag i den som beställt mauden. Men det gick ej så bra så vi satt där och var lite lagom klena i sinnet. DÅ, plötsligt hände det. En man i kostym kom och började banka hysteriskt på dörren och vi släppte in honom. Missförståndet har just fått ett ansikte. Nu är väl i alla fall hans giriga släktingar mätta och feta.

Nu ska bärsen fram och sen får vi se vilka tyska slagdängor vi hinner med innan mormor hävdar att hon börjar bli snurrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback