There's a long way to come.

Tentan är avklarad. Kan verkligen ha gått hur som helst. Don't panic. Av någon anledning är jag inte så orolig. Min världsbild rasade ihop redan när jag fick reda på att wikipedia inte är en acceptabel källa. Så vad kan få mig ur balans? Varje dag och motgång innbär ett steg närmare min parisresa.

Igår kunde jag inte sova. Och nej, det berodde inte på spasmer i hjärtat eller något annat som man koppla till stress eller något annat osunt i-landsproblem. Det berodde på att min granne (jag utgår ifrån att det var min granne) hade fest. Underbart måndagkväll. Jag är inte bitter - jag går upp extra tidigt och spelar tyska slagdängor för att ge igen istället. Kan jag inte sova på natten, ska de fan inte få sova på dagen. Punkt.

Med hjärtat i halsgropen lyssnar jag på Just Jack och saknar Emelie, Öland och delikatobollar.

Kommentarer
Postat av: öland_lover87

det går verkligen inte det här. jag borde plugga men sitter och lipar vid datorn. varför är du hundra mil bort? varför äter vi inte keso nu? varför är din rumpa inte i min säng, nu - på momangen!? och varför i hela fridens namn sitter vi i varsin landsända och lyssnar på samma musik? det kan inte varit så gud, eller bob intended it to be!

när just jack skrev "planets will aline", tror du han tänkte på våra kroppshyddor då? det borde han ha gjort tycker jag.. ("if you give them time"- tiden går så långsamt när du inte är här!)

2008-12-11 @ 22:08:17
Postat av: Karolina

Just min tanke. Varför bor du inte här? Jag tror definitivt att han tänkte på våra kroppshyddor. MISS YOU!

2008-12-12 @ 08:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback