Rosa pantern.

Demokratisering är inte någon shake'n bake. Den tar tid.

Nu är vi äntligen färdiga med vårt grupparbete. Mitt har mot denna arbetsform förenas med en uppsats om samarbetets betydelse på internationell nivå. Känns fint.

Idag ringde Jonna. Nu ser jag fram emot en facebook-inbjudan till en helkväll i Kjelles bar. One person invited. Kommer definitivt svara med "maybe", bara för att verka lite viktigare än vad jag egentligen är. För er som inte vet: Kjelles bar är den bästa baren alla kategorier.

1) Den stänger aldrig.
2) Kjelle står för spriten.
3) Ett besök i Kjelles bar inkluderar alltid en date med Jonna.
4) Jonna agerar bartender, inga recept behövs.
5) Man kan komma tillbaka på morgonen och stilla huvudvärken med Cola.
5) Jag är alltid välkommen. (since you became a VIPerson it's like your (alcohol) problems have all worsened)

Ja, ni ser. Vissa har det bra. Jag är en av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback