There are many reasons for blushing.

Jag är en sådan där som alltid lyckas stressa som fan, för att sedan komma på att jag har tid över. Som nu till exempel. För cirka en minut sen var jag övertygad om att jag skulle missa 14.07-bussen in till stan, inte hinna hämta ut min bussbiljett och därmed skulle dagen varit pretty fucked up, obviously. Så jag satte in all min kapacitet för att hinna superpacka, superdiska och superbädda - och nu sitter jag här, i ett läge mellan hjärtsvikt och rastlöshet. Jag tror bestämt att jag hinner.

För övrigt måste jag byta min väckningssignal på mobilen. Om jag inte dör av något annat, exempelvis att bussen kör ihjäl mig, så kommer jag garanterat dö av chock när min väckarklocka brakar igång. Det är lustigt, den som kändes som ett så bra val när jag ställde in den mitt på ljusa dagen.

Nu kom det över mig igen, jag trodde för en sekund att jag var sen till bussen. Bäst jag skyndar mig i förebyggande syfte.

Kommentarer
Postat av: ämlä

det är som nu du behöver mig. (hej självgod)

jag är slöast i stan och lyckas ändå på något mirakulöst sätt hinna båd fram & bak.

jag saknar dig här.

2008-11-22 @ 00:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback