I want to go to heaven for the weather, and hell for the company.

Long time, no seen.

Idag är det verkligen måndag. Måndag som i betydelsen måndag - det regnar, allt är grått och man vill liksom inte göra något alls. Trots bristande karaktär och obefintlig motivation har jag ändå gått runt sjön. Till vilken nytta kan man undra? Det var varken roligt eller skönt. Förutom att jag blev genomblöt. tack vare Växjös ultimata regnstatistik, slutade ytterligare en funktion på min mobil att fungera. En ganska viktig och basic funktion kan man tycka, nämligen BILDSKÄRMEN. Jag är inte bitter. Nu kan jag varken prata i telefonen utan headset eller se vad jag gör. Det känns fint, heja sony ericsson. Två-noll till er.

Anyhow. Nu är allt bokat till Paris. Tåg till Kastrup och hela kittet. Jag längtar av hela min själ.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag hade tyckt att det hade kants battre om du hade vantat ett par dagar till med din aterkomst sa det hade varit EXAKT ett ar sen du slutade blogga. jag tycker livet hade blivit liiite lattare

2008-11-20 @ 12:13:45
Postat av: Karolina

Jag förstår detta. Då hade man kunnat tro att det var ödesbestämt. Och det gillar ju vi!

2008-11-20 @ 13:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback